САЙТ ЦЕНТРУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ «ПРОЗОРИЙ ОФІС»
ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
_________________________________________________________________________________
КОЛ-ЦЕНТР «ПРОЗОРИЙ ОФІС»: (0432) 65-50-50
(067) 000-266-1
(073) 000-266-1
_____________З УСІХ ПИТАНЬ РОБОТИ ЦНАПУ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЗА ТЕЛЕФОНаМи КОЛ-ЦЕНТРУ____________
ПРО ЦНАП
Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради створений у жовтні 2008 року. За понад 10 років існування Вінницький ЦНАП прийняв більше 6 млн. клієнтів.
Наразі Вінницький ЦНАП працює як інтегрований центр надання послуг, одним з головних принципів роботи якого є доступність влади для громади і реалізація принципу: влада для громади, а не громада для влади. Мережа Вінницьких ЦНАПів є однією з найпотужніших в Україні і щорічно обслуговує близько мільйона клієнтів, надаючи 574 адміністративних та інших видів послуг.
Незалежні опитування українських та закордонних експертів свідчать про лідерство Вінниці у сфері надання адміністративних послуг.
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ «ПРОЗОРОГО ОФІСУ»
Надання усіх адміністративних та інших видів послуг в одному приміщенні;
Єдиний алгоритм оформлення документів;
Забезпечення сприятливих умов в обслуговуванні клієнтів, особливо для людей з обмеженими фізичними можливостями та дітей клієнтів ЦНАПу;
Система оцінювання та моніторинг якості обслуговування клієнтів.
«ПРОЗОРИЙ ОФІС» ТА ЙОГО ФІЛІЇ
Центральне відділення (вул. Соборна, 59);
Територіальне відділення «Вишенька» (пр. Космонавтів, 30);
Територіальне відділення «Замостя» (вул. Замостянська, 7);
Територіальне відділення «Старе місто» (вул. Брацлавська, 85).
З 2012 по 2019 роки відкрито 7 віддалених робочих місць адміністраторів ЦНАПу за наступними адресами: (МКП «УК «Замостя» - вул. Коцюбинського,11; МКП «УК «Господар Люкс» - вул. Келецька, 65; МКП «УК «Житло Гарант» - вул. М.Ващука,16; МКП «УК «Київська» - вул. Київська,31; ПП «Бокуд» - вул. О.Антонова,44; ТОВ «ЖЕО» - вул. Л.Ратушної, 22а та у смт Десна, вул. Гагаріна,2).
ПЕРЕВАГИ ВІННИЦЬКОГО ЦНАП
Одна з найпотужніших мереж ЦНАПів в Україні – 4 територіальних відділення та 7 віддалених робочих місць;
Через «Прозорий офіс» надається широкий спектр адміністративних послуг із числа усіх можливих життєвих ситуацій людини, які потребують звернення до органів влади; всього надається 574 різноманітних послуг – найбільший показник в Україні, в т.ч. 269 послуг виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств;
У відділеннях ЦНАП створено близько 300 робочих місць, облаштованих сучасною технікою, програмним забезпеченням, підключених до єдиної інформаційної мережі та електронної черги;
Близько 30 залучених до роботи в ЦНАПі на принципах організаційної єдності суб'єктів надання послуг;
Понад 3,5 тис. клієнтів щоденно;
26 адміністративних та інших видів послуг виконавчих органів Вінницької міської ради можна замовити онлайн через «Персональний кабінет» на сайті Вінницької міської ради;
Вінницькі ЦНАПи особливо дбають про зручні умови отримання послуг відвідувачами з особливими потребами – офіси облаштовані пандусами, інформаційними терміналами, ліфтами, звуковими маячками на вхідних групах ЦНАПів для осіб з проблемами зору. Також функціонує сервіс «Мобільний адміністратор» (наявний мобільний кейс для обслуговування людей з особливими потребами на дому);
Для відвідувачів з малолітніми дітьми за графіком роботи ЦНАПів в кожному офісі працюють дитячі кімнати, де створені зручні умови для комфортного перебування малюків, є можливість погодувати та сповити немовля.
АЛГОРИТМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧА
«ПРОЗОРОГО ОФІСУ»
Звернення на особистий прийом до керівників міської ради;
Отримання послуг довідково-інформаційного характеру;
Отримання безоплатної консультаційної допомоги;
Проведення державної реєстрації;
Подання звернень;
Отримання талону на «рецепції» чи особисто в терміналі;
Очікування виклику електронної черги;
Отримання послуги;
Оцінка якості обслуговування.
ON-LINE СТАТИСТИКА «ПРОЗОРОГО ОФІСУ»
Громадяни мають можливість ознайомитись з детальною інформацією про:
Кількість людей у черзі в даний момент;
Періоди найбільшого/найменшого завантаження;
Найбільш затребувані адміністративні послуги;
Історію просування черги.
ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК З КЛІЄНТОМ
Сторінка в мережі Фейсбук https://www.facebook.com/DAPVMR/?ref=bookmarks
Кол-Центр «Прозорого офісу»: 65-50-50
Електронна адреса: cap@vmr.gov.ua