сайт Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс»

Вінницької міської ради

Вінницький Центр адміністративних послуг “Прозорий офіс” розпочав роботу у вересні 2008 року. Цей проект був реалізований Вінницькою міською радою за ініціативою міського голови Володимира Гройсмана. Створення “Прозорого офісу” стало логічним етапом процесу запровадження нової філософії відносин між владою і мешканцями міста. 

Згідно із затвердженим виконкомом міської ради Положенням Центр адміністративних послуг “Прозорий офіс” – робочий орган виконкому міської ради, який об’єднує представників адміністративних органів, державних адміністраторів та державних реєстраторів для забезпечення взаємодії усіх учасників Центру у досягненні його мети. 

"Прозорий Офіс" – це клієнт-орієнтована система надання адміністративних послуг

Рисунок2.jpg

  • Єдиний простір;
  • Ввічливість;
  • Зрозумілі процедури;
  • Стисло визначені та чіткі терміни;
  • Комфортні умови для клієнтів;
  • Неможливість зловживань;
  • Максимальна результативність 
     

    Основні засади "Прозорого офісу"

    • Надання усіх адмін. послуг в одному приміщенні;
    • Єдиний алгоритм оформлення документів;
    • Забезпечення сприятливих умов в обслуговуванні для людей з обмеженими фізичними можливостями та дітей клієнтів;
    • Система оцінювання та моніторинг якості обслуговування клієнтів.
       

      "Прозорий офіс" та його філії

       В приміщенні Вінницької міської ради функціонує Центр адміністративних послуг “Прозорий офіс”
      3 2012 року – запрацювали три територіальних відділення Центру.
      Починаючи з 2012 року та до 2014 р – відкрито 6 відділень Центру для обслуговування громадян з питань ЖКГ.

      Філії прозорого офісу з соціальним спрямуванням

      •    Управління Пенсійного Фонду України у м. Вінниці;
      •    Вінницька обласна дирекція  Фонду соціального страхування;
      •    Відділ державної реєстрації речових прав управління юстиції у Вінницькому районі;
      •    ПАТ «Вінницягаз» та КП «Вінницяоблводоканал»
      •    Управління державної міграційної  служби України у Вінницькій області;
      •    Управління Пенсійного Фонду України у Вінницькому районі Вінницької області;
      •    Управління праці і соціального захисту населення Вінницької РДА
      Крім адміністративних, надаються також більше 80 видів соціальних та господарсько-адміністративних послуг (соціальний захист та соціальне страхування, оформлення пенсій та житлових субсидій, призначення соціальних виплат та пільг, надання матеріальних допомог  та ін., оформлення технічних умов та дозволів на під'єднання до мереж газопостачання). 

      Органи та служби, що є учасниками "Прозорого офісу"

      1. Державні, територіальні та обласні управління (Держземагенства в т.ч. державні кадастрові реєстратори, екології та природних ресурсів, Держтехногенбезпеки, Держгірпромнагляду, УДАІ  УМВС України, Державна реєстраційна служба,  Державна міграційна служба, УПФУ, Фонд соціального страхування та ін.);

      2. Департаменти, відділи та служби міської ради (архітектури містобудування і кадастру, комунальних ресурсів, житлового господарства, економіки і інвестицій; міська служба у справах дітей, соціального захисту та ін.);

      3. ПАТ “Вінницягаз”.

      Система організації “Прозорого офісу”

      4 Центри в різних мікрорайонах міста;

      224  робочих місця, об’єднані в єдину комп’ютерну мережу :
      • ​11 дер​​жавних реєстраторів, в т.ч. з питань легалізації ГО;
      • 6 державних адміністраторів;
      • 2 державних кадастрових реєстратора;
      • 4 державних реєстратора речових прав по м. Вінниця та 4 по Вінницькому району;
      • 30 спеціалістів управління Пенсійного Фонду в м. Вінниці;
      • 40 спеціалістів Департаменту праці і соц. захисту населення міської ради;
      • 3 спеціаліста Фонду соціального страхування;
      • 20 адміністраторів та консультантів з питань надання адміністративних послуг;
      • 2 спеціаліста ПАТ «Вінницягаз» та 1 фахівець КП «Вінницяоблводоканал» 
      269 послуг, в т.ч. адміністративні
      :
      • документів дозвільного характеру – 45;
      • адміністративних послуг, реєстраційних процедур – 90;
      • послуг з питань соціального захисту – 45;
      • з питань соціального страхування – 9;
      • пенсійного забезпечення – 27;
      • послуг організаційного та інформаційно-довідкового характеру – 53 . 

      Алгоритм обслуговування Відвідувача "Прозорого офісу"


      • звернення на особистий прийом до керівників міської ради;
      • отримання послуг довідково-інформаційного характеру;
      • отримання безоплатної консультаційної допомоги;
      • проведення державної реєстрації;
      • подання звернень;
      • отримання талону на “рецепції” чи особисто в терміналі;
      • очікування виклику еле​ктронної черги;
      • отримання послуги;
      • оцінка якості обслуговування.

      On-line статистика "Прозорого офісу"

      Громадяни мають можливість ознайомитись з детальною інформацією про:
      • Кількість людей у черзі в даний момент;
      • Періоди найбільшого/найменшого завантаження;
      • Найбільш затребувані адміністративні послуги;
      • Історію просування черги.

       
       

      EuropeanCommission.jpg 
       
      Код Зво​ротньог​​о Зв'язку: