Керування дозволамиКерування дозволами

Територіальне відділення "ЗАМОСТЯ"

Територіальне відділення Центру адміністративних послуг

"Прозорий офіс" (ЗАМОСТЯ)

 
Адреса: м. Вінниця, вул. Замостянська, 7, І-й поверх
 

Замостя.jpg

Керівник Територіального відділення "ЗАМОСТЯ"  


Стрехова.jpg
 Стрехова Світлана Вікторівна,
 
 тел. 0432-50-86-31,
  

 e-mail: strehova@vmr.gov.ua



 Телефон консультантів: (0432) 59-90-46           E-mail: cap@vmr.gov.ua

Відомості про сполучення громадського транспорту:

Зупинка «Вулиця Замостянська»

тролейбус                 15

маршрутне таксі      3а, 8б, 23а

Зупинка «Палац мистецтв «Зоря»

маршрутне таксі      8а

трамвай                     1, 4, 6

Зупинка «Вулиця Академіка Янгеля»

трамвай                     1, 4, 6

 

Наявність місць для безоплатного паркування - так

Під'їзд до парковки – по вулиці Замостянській

Режим роботи відділення:

Час прийому відвідувачів (прийом/видача документів, консультування)
понеділок, вівторок, четвер з 09.00 до 17.00 год. без перерви;
середа з 9.00 до 19.00 год. без перерви (з 17.00 до 19.00 год. працівники департаменту адміністративних послуг); 
п’ятниця з 09.00 до 16.00 год. без перерви;
субота з 9.00 до 14.00 без перерви (працівники департаменту адміністративних послуг з питань паспортної системи);
вихідні дні – неділя, святкові та неробочі дні;
Час опрацювання/передання документів:
понеділок, вівторок, четвер з 17.00 до 18.15 год.,
середа з 19.00 до 20.00 год.,   
п’ятниця з 16.00 до 17.00 год.,
субота з 14.00 до 15.00 год. 
Час очікування відвідувача після виклику за допомогою електронної системи управління чергою – до 2 хвилин.
Час опрацювання звернення (одного відвідувача):
середній – 10 хвилин;
максимальний – 20 хвилин.
Час технічної перерви робочого місця – 1 раз на 2 години не більше 10 хвилин.

Напрямки роботи відділення

  • Дозвільна система у сфері господарської діяльності;
  • Державна реєстрація суб'єктів господарювання;
  • Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
  • Державна реєстрація земельних ділянок (державний кадастровий реєстратор);
  • Надання усіх адміністративних послуг, що відносяться до повноважень виконавчих органів міської ради, в т. ч. з питань соціального захисту та соціального забезпечення;
  • Адміністративні послуги з питань пенсійного забезпечення;
  • Послуги Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
  • Адміністративні послуги управлінь Держгеокадастру у м. Вінниці та Вінницького району Вінницької обл., а також Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області (виділення земельних ділянок державної форми власності, в т.ч. учасникам АТО);
  • Адмінпослуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб по м. Вінниці;
  • Організація надання адмінпослуг Департаменту АПК Вінницької ОДА з питань набуття права власності чи користування водними об'єктами Вінницької області для цілей аквакультури;
  • Адміністративні послуги з РАЦС;
  • Адміністративно-господарські та консультаційні послуги ПАТ «Вінницягаз»;
  • Консультаційно-роз'яснювальна робота.