Керування дозволамиКерування дозволами

Контакти та структура Центру

Контакти

Керівництво Центру адміністративних послуг "Прозорий офіс"

Адміністратори

Державні реєстратори

 
ІІІ. Структура Центру

3.1. Загальна структура Центру визначається як єдиний комплекс організаційних та технологічних засобів організації обслуговування громадян та юридичних осіб органами державної влади та місцевого самоврядування та включає центральне та територіальні приміщення (підрозділи) обслуговування відвідувачів.

3.2. Розташування Центру та його територіальних підрозділів:

Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс», м. Вінниця, вул.Соборна,59 (центральне приміщення);​

Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс», м. Вінниця, вул. Замостянська,7 (відділення «Замостя»);

Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс», м. Вінниця, вул.Брацлавська,85 (відділення «Старе місто»);​

Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс», м. Вінниця, пр. Космонавтів,30 (відділення «Вишенька»);

Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» (інші відділення у разі утворення);

Віддаленні робочі місця адміністраторів Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс»:

ПЕРЕЛІК

віддалених робочих місць

Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс»

 

1. МКП «ЖЕК №5», м. Вінниця, вул. Коцюбинського, 11;

2. МКП «ЖЕК №7», м. Вінниця, вул. Келецька, 65;

3. МКП «ЖЕК №12», м. Вінниця, вул. Миколи Ващука, 16;

4. МКП «ЖЕК №15», м. Вінниця, вул. Київська, 31;

5. ПП «Бокуд», м. Вінниця, вул. Олега Антонова, 44;

6. ТОВ «ЖЕО», м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 1

3.3. Внутрішня структура Центру включає в себе організаційне поєднання в одному приміщені адміністративних органів та їх посадових і службових осіб, що має забезпечувати дотримання та функціонування принципу організаційної єдності в організації надання встановленого переліку адміністративних послуг.

3.4. Внутрішня структура Центру включає органи та посадових осіб, перелік яких визначається Технічним регламентом Центру.

3.5. Кількість робочих місць, задіяних у обслуговуванні відвідувачів, порядок черговості їх обслуговування та реєстрації їх звернень встановлюється Технічним регламентом Центру.

3.6. Кількість працівників виконавчих органів міської ради, задіяних у роботі з відвідувачами, визначається внутрішньою структурою виконавчих органів міської ради, задіяних у роботі Центру.

3.7. Кількість представників місцевих (територіальних) органів державної виконавчої влади, державних та комунальних підприємств та установ, задіяних у роботі Центру, визначається в межах граничної чисельності робочих місць відповідно до договорів про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг.

3.8. Кількість консультантів Консультаційно-правового центру «Вінницька міська юридична клініка», порядок та строки їх участі у роботі центру визначається розпорядженням міського голови відповідно до положення про центр, яке затверджується виконавчим комітетом міської ради.